Landingspagina

voor goede conversie

Landingspagina voor een expediteur

Met deze landingspagina voor een expediteur kunnen bezoekers worden overtuigd die op de site terecht komen via de populaire zoekmachines en waardevol zijn als nieuwe klanten. Een concrete manier om een geïnteresseerde bezoeker als klant te winnen is door middel van zo’n landingspagina. Dit type pagina’s is populair omdat het tot meer conversie leidt. Dit wordt gerealiseerd door een pagina naadloos aan te laten sluiten op een advertentie of zoekwoord. De gebruiker hoeft zo minder moeite te doen om zich te oriënteren. In de korte tijd die de bezoeker op de site besteedt, veelal in een onbewaakt ogenblik – onderweg op een mobiel apparaat, kan een landingspagina een bezoeker overtuigen, voordat deze weer is afgeleid.

Gemaakt voor één doel

De tijd van het online visitekaartje is voorbij. Iemand die op zoek is naar de diensten van een expediteur hoeft niet alles van het bedrijf te weten om tot een besluit te komen. Op een landingspagina worden de belangrijkste argumenten makkelijk verteerbaar gepresenteerd en een vervolgstap geboden om tot de aankoop van het product te komen, met zo min mogelijk afleiding en zo duidelijk mogelijke inhoud.

Landingspagina

om snel te overtuigen

Informatie die aanspreekt

Een website met CMS stelt je in staat om een site te vullen met allerlei informatie rondom je bedrijf. Dat is leuk, maar niet echt nuttig als niemand dat leest. Landingspagina’s, zoals de landingspagina voor de expediteur in dit voorbeeld, vermijden dit probleem. Door aan te sluiten op een zoekterm wordt een pagina gemaakt met informatie die aanspreekt, en zo snel overtuigt.